1. Aktualności
  2. Polska

Zacznij rok z zupełnie nowym smakiem - Almette z gruszką i jabłkiem już jest na rynku!

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
©
© hochland

Na rynek trafia nowy wariant smakowy Almette z gruszką i jabłkiem. To zupełnie nowy kierunek smakowy - owocowy - w portfolio Almette, jak również w kategorii serów puszystych. Produkt został wprowadzony jako edycja limitowana. Zaplanowano silne wsparcie marketingowe w telewizji, Internecie, kinie, prasie, a także w postaci materiałów POS i promocji handlowych.

W ubiegłym roku wystartowała nowa kampania komunikacyjna dla Almette. Celem kampanii jest podkreślenie unikatowości i naturalności Almette poprzez poinformowanie konsumenta o tym, że Almette nie zawiera zagęstników, barwników i konserwantów. Nowe opakowania z informacją - bez zagęstników, bez barwników, bez konserwantów – są już na rynku.
Ser Almette - znajdujący się w portfelu marek Hochland - istnieje na polskim rynku od 1995 roku, jest niekwestionowanym liderem kategorii serów kremowych twarogowych, odpowiada za 23% rynku (źródło: Nielsen, wartościowo, dane roczne). Portfolio Almette obejmuje 11 wariantów smakowych: śmietanka, zioła, jogurt, chrzan, szczypiorek i cebula, ogórek i zioła, pomidory dojrzewające w słońcu, czosnek niedźwiedzi, papryka i pomidory, bazylia, a od teraz także z gruszką i jabłkiem. Więcej informacji na www.almette.pl