1. Aktualności
  2. Polska

Euroser: Coraz częściej kupujemy świadomie

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© fmh

– Wśród polskich konsumentów jest dużo klientów, dla których smak, jakość i sprawdzone pochodzenie produktu jest najważniejsze i determinują one decyzję o zakupie danego produktu – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Bogusław Włodarczyk, Prezes Zarządu w Euroser. – Aktualnie trendy zmierzają w stronę świadomego kupowania żywności. Jest to dla nas bardzo korzystny obrót sytuacji, ponieważ oferujemy produkty najwyższej jakości i widzimy możliwości rozwoju dla naszej działalności. Klienci bardziej zamożni cały czas poszukują produktów spełniających wszelkie wymagania smakowe jak i jakościowe.

– Ogromnym i niesłabnącym zainteresowaniem cieszą się sery dojrzewające. Kultura jedzenia serów dojrzewających stale ewoluuje pod wpływem zachodnich wzorców. Istotne dla konsumentów stały się” pochodzenie sera, rodzaj mleka, z jakiego jest wytwarzany oraz czas dojrzewania, które mają istotny wpływ na nuty smakowe sera. Zmienił się również sposób podawania tych serów. Widać wyraźne wpływy kuchni europejskich, gdzie sery dojrzewające są wpisane na stałe w menu – zauważa Bogusław Włodarczyk.