1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Nowa strona www.almette.pl!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Monika Czaplicka
© Hochland Polska

Od 19 listopada wszystkie informacje o serach kremowych twarogowych Almette będzie można znaleźć na nowej stronie www.almette.pl. Koncepcja nowej strony i przedstawione wizualizacje są bardzo spójne z nową komunikacją Almette w strefie wolnej od zagęstników, barwników i konserwantów. Strona ma niezwykle przyjazną dla użytkownika i nowoczesną architekturę. Znajdują się tu informacje o marce Almette i całej rodzinie serów Almette. Jest także linkowanie do profilu Almette na Facebook’u i do bazy przepisów kulinarnych dostępnych w ramach serwisu seromaniacy.pl.

Nowa strona www.almette.pl to kolejny element w ramach komunikacji 360 stopni przygotowanej dla Almette w strefie wolnej od zagęstników, barwników i konserwantów, jest źródłem wielu ciekawych i przydatnych na co dzień informacji.
Dla Almette w strefie wolnej od zagęstników, barwników i konserwantów zaplanowano bardzo silne wsparcie reklamowe - nową kampanię reklamową w telewizji (w najbardziej popularnych kanałach telewizyjnych), internet, kino, prasę, a także różnorodne materiały POS i promocje handlowe. Zapraszamy do odwiedzania nowej strony internetowej www.almette.pl!
Ser Almette - znajdujący się w portfelu marek Hochland - istnieje na polskim rynku od 1995 roku, jest niekwestionowanym liderem kategorii serów kremowych twarogowych, odpowiada za ponad 22,6% rynku (źródło: Nielsen, wartościowo, dane roczne, za okres październik 2011-wrzesień 2012). Hochland jest cały czas zaangażowany w rozwój prowadzonych kategorii, wykorzystuje ich wysoki potencjał. Portfolio Almette obejmuje 10 wariantów smakowych: śmietanka, zioła, jogurt, chrzan, szczypiorek i cebula, ogórek i zioła, pomidory dojrzewające w słońcu, czosnek niedźwiedzi, papryka i pomidory oraz bazylia.
Stronę produktową dla marki Almette opracowała Agencja Interactive Solutions, która powstała w 2004 roku i specjalizuje się w świadczeniu usług typu full service w zakresie komunikacji digital z uwzględnieniem marketingowego doradztwa strategicznego oraz komunikacji w mediach społecznościowych. Agencja obsługuje Klientów na rynku Polskim oraz w regionie Europy i Bliskiego Wschodu.