1. Aktualności
  2. Polska

Hochland: Nowa kampania telewizyjna plastrów topionych

Źródło: Hochland
Autor: Janusz Górski
© hochland

Z 1 października rusza kampania telewizyjna dla serów topionych w plastrach Hochland. Spot reklamowy, który trafi do emisji, to nowa platforma komunikacyjna o niekonwencjonalnym sposobie narracji. W 30-sekundowej reklamie zobaczymy jak podczas rodzinnego przygotowywania śniadania, młody chłopiec rymuje o kanapkach z serem topionym Hochland.

Celem takiego niestandardowego sposobu komunikacji z konsumentem jest z jednej strony podkreślenie, że Hochland to marka dynamiczna i na czasie, a z drugiej wyróżnienie spotu z bloku reklamowego. Głównym bohaterem reklamy są plastry sera topionego Hochland Z Szynką. Nadrzędnym komunikatem jest przekazanie grupie docelowej, że sery topione Hochland mają najlepszy smak, a kanapka z ich udziałem nie jest nudna!
Kampania będzie trwała przez ponad dwa miesiące aż do pierwszego tygodnia grudnia. Będzie charakteryzowała się zasięgiem ogólnopolskim – zarówno w największych stacjach jak TVP1, TVP2, Polsat czy TVN jak i w stacjach tematycznych. W konsekwencji, każda osoba z grupy docelowej zobaczy reklamę średnio prawie 20 razy! Ponadto 45% ze spotów reklamowych zostanie wyemitowanych podczas godzin największej oglądalności.
Nowa kampania została przygotowana we współpracy z agencją reklamową PZL. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenithoptimedia.