1. Aktualności
  2. Polska

Hochland: Ekspansja marek własnych w segmencie produktów open/close

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland

– Jak najbardziej, odczuwamy konkurencję w segmencie produktów w opakowaniach z opcją „otwórz-zamknij”. Obecnie mamy do czynienia ze zdecydowanie większą konkurencją, ogromnym skokiem technologicznym i ekspansją marek własnych – mówi w rozmowie z Forum Mleczarskie Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.


– Sery żółte w opakowaniach „otwórz-zamknij” to grupa produktów cieszących się stale rosnącym zainteresowaniem odbiorców. Opakowanie typu otwórz-zamknij jest klasyfikowane jako wygodne i bardzo praktyczne – wyjaśnia Jacek Wyrzykiewicz. – Produkt znajdujący się w takim opakowaniu nie ulega wyschnięciu, nie traci aromatu, nie zmienia konsystencji – jest bardzo wiele argumentów przemawiających za wykorzystaniem właśnie tego typu opakowania. Ser żółte dojrzewające Hochland w opakowaniach typu „otwórz-zamknij” stały się prekursorem tego typu opakowań na polskim rynku, to był strzał w dziesiątkę – dodaje Jacek Wyrzykiewicz.
– Trudno jednoznacznie określić, które produkty z opcją „otwórz-zamknij” mają największy potencjał. Rynek serów w Polsce zmienia się, ewoluuje. Konsumenci poszukują coraz to nowych i praktycznych rozwiązań produktowych. Do tej pory ten rodzaj opakowania był najbardziej popularny dla serów plasterkowanych, ale z czasem z pewnością ten rynek zaczną uzupełniać inne kategorie produktowe – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz