1. Aktualności
  2. Polska

Euro 2012: Kupcy oczekują teraz lepszego serwisu

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland

Z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska rozmawiamy o trwającym Euro 2012 i jej wpływie na sprzedaż. – Oczywiście staramy się wykorzystać szanse związane z Mistrzostwami, jednak nie sądzę, aby wpłynęły one w zdecydowany sposób na zyski naszej branży – mówi Jacek Wyrzykiewicz. – Dużo większe nadzieje z tym wydarzeniem sportowym ma chociażby branża piwna.

– Do mlecznych produktów ze stylistyką Euro kupcy odnoszą się dobrze, ale oczekują lepszego serwisu na półce zapewnianego przez służby sprzedaży, inwestycji w rynek, w stały rozwój dystrybucji w handlu nowoczesnym, jak również tradycyjnym i hurtowym. Oczekują również dużego udziału promocji tradowych i półkowych, wysokich udziałów obecności w mediach. Wreszcie optymalnego marketing mix, który jest dla na cały czas ważny. My gwarantujemy dobrą ofertę produktową i jej wielopłaszczyznowe wsparcie.
– W związku z Euro 2012 firma Hochland Polska wprowadziła do sprzedaży produkt – krążek Biało-Czerwony wersja dedykowana. Nowy krążek Biało-Czerwony to jeden przedstawicieli naszych flagowych produktów – serów topionych – w sumie 8 porcji, cztery o smaku Śmietankowym i cztery z Pomidorami (nowy smak!).