1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Sery plasterkowane mają wciąż spory potencjał

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland

- Patrząc historycznie firma Hochland Polska 10 lat temu, w 2002 roku otworzyła na rynku polskim nową – wtedy innowacyjną kategorię wśród serów żółtych – w opakowaniach otwórz/zamknij – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Nowa propozycja firmy Hochland została szybko skopiowana przez innych graczy rynkowych. Póki co, potencjał serów plasterkowanych jest nadal spory - dodaje Jacek Wyrzykiewicz.


- Sery dojrzewające to drugi po serach twarogowych segment rynku w Polsce. Sery żółte są produktem bardzo popularnym na polskich stołach. Spożywane są przez ponad 90% naszego społeczeństwa.
- Wybór serów żółtych w segmencie produktów otwórz-zamknij jest ogromny. Rynek ten jest mocno rozdrobniony – łączna oferta przekracza kilkaset produktów. Konkurencja jest silna, ale także mobilizująca do aktywności i ciągłego poszukiwania nowych rozwiąza – dodaje Jacek Wyrzykiewicz.