1. Aktualności
  2. Świat

Holandia: FrieslandCampina scala działy sprzedaży

Źródło: Forum Mleczarskie Biznes
Autor: Janusz Górski

FrieslandCampina scali operacje sprzedażowe wszystkich swoich produktów markowych ukierunkowanych na konsumentów w jeden dział. Celem jest usprawnienie i poprawa obsługi sieci handlowych. FrieslandCampina posiada ponad dwadzieścia marek konsumenckich i jest liderem sprzedaży produktów markowych w Holandii.
Integracja działów sprzedaży zostanie zakończone do dnia 1 stycznia 2013 r.


FrieslandCampina 1 marca 2012 roku zacznie łączyć działy sprzedaży i shopper marketingu dla marek serów i masła: Frico, Slankie, Monchou i Botergoud. Integracja marek produktów świeżych w krajach Beneluksu zacznie działać od 1 maja 2012. Dotyczyć to będzie marek Campina, Campina Boerenland, Friesche Vlag (śmietanki), a także marek Chocomel, Fristi, Mona, Optimel, Vifit, Appelsientje, CoolBest i DubbelFrisss.
Od 1 stycznia 2013 sieci handlowe będą zawierać kontrakty z jednym działem sprzedaży FrieslandCampina dla wszystkich jego marek.
Jacco Potkamp, Dyrektor Sprzedaży FrieslandCampina Branded Retail NL mówi: - FrieslandCampina jest jednym z największych dostawców dla sieci w Holandii. Nowa struktura zaoferuje bardziej indywidualne podejście, uwagę i rozwój relacji z każdym klientem.