1. Aktualności
  2. Polska

Kalisz (OSM): Coraz więcej twarożków pozycjonuje się na niższej i średniej półce

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© kalisz (osm)

- Twarożki do smarowania pieczywa to zazwyczaj wyższy segment cenowy – mówi Łukasz Danis, Specjalista ds. Eksportu i Marketingu w Kalisz (OSM). Produkty te posiadają innowacyjne opakowania, coraz bardziej zróżnicowane dodatki smakowe i doskonałą jakość. Coraz więcej jest jednak pozycji rynkowych pozycjonowanych na średniej i niższej półce.

- Produkty te są naturalne, zdrowe i nie ograniczają się już tylko do podstawowych przypraw i wariantów smakowych, ale często są różnorodne, a czasami nawet egzotyczne. Serki kanapkowe, szczególnie o smaku naturalnym bardzo często stanowią zastępstwo dla masło i produktów masłopodobnych. Natomiast serki twarożkowe smakowe są alternatywą dla klientów poszukujących smacznego (dzięki użytym dodatkom: szczypiorek, zioła, czosnek, itd.) i zdrowego produktu - wskazuje Łukasz Danis. Duże znaczenie ma również stosunkowo długi termin przydatności do spożycia, który pozwala na rozbudowanie dystrybucji i stanowi bezpieczny zakup dla klienta.
Mleczarnia Kalisz (OSM) wytwarza serki kanapkowe Prymus metodą ultrafiltracji, które zdobyły uznanie konsumentów dzięki swoim walorom smakowym, różnorodności, atrakcyjnej szacie graficznie i funkcjonalności.