1. Aktualności
  2. Polska

Nagrody dla Mlekovity na Mleko-Expo 2011

Źródło: Mlekovita
Autor: Janusz Górski

W dniach 17-19 listopada 2011 w Warszawie, pod hasłem ‘Mleko – Fenomen Natury’ odbyły się XX Jubileuszowe Targi Mleczarskie Mleko-Expo, zorganizowane przez Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny. W tym roku, honorowy patronat nad Mleko-Expo objął Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi – Marek Sawicki.
Mlekovita 8-krotnie stanęła na najwyższym podium, zdobywając najznamienitsze laury.

Misją targów Mleko-Expo, na których spółdzielnie mleczarskie i firmy pracujące na rzecz mleczarstwa wystawiają swoje produkty, jest promocja najlepszych wyrobów mlecznych. Udział w targach to jeden z elementów strategii marketingowej, służącej wspomaganiu profesjonalnego wizerunku marki Mlekovita oraz okazją do bezpośrednich spotkań z obecnymi i potencjalnymi partnerami handlowymi.
Mlekovita zdobyłą następujące trofea:
Puchar i Dyplom Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi za szczególne utrzymanie stałej, wysokiej jakości produktów
Puchar Prezesa Agencji Restrukturyzacji Modernizacji Rolnictwa,
Puchar Prezesa Agencji Rynku Rolnego,
Puchar KZSM ZR za zajęcie 1 – go miejsca w rankingu Najlepszych i Największych Spółdzielni Mleczarskich,
Nagrodę Specjalną Związku Pracodawców i Importerów Produktów Mleczarskich za 1 – sze miejsce w eksporcie produktów mleczarskich,
Statuetkę za najwyższą jakość produktu: Zakopiańskie Specjały – Faruki wędzone
Statuetkę za najwyższą jakość produktu: Zakopiańskie Specjały – Ser Ementaler z Zakopanego
Statuetkę za najwyższą jakość produktu: Śmietana Polska 18 % tł.
Mlekovita to największa mleczarska grupa kapitałowa w Polsce i niekwestionowany lider branży. Grupa Mlekovita jest firmą ze 100% kapitałem polskim, o długoletniej tradycji i z ustaloną marką nie tylko na rynku polskim, ale również za granicą. Tworzą ją zakłady zajmujące się przetwórstwem i dystrybucją wyrobów mleczarskich: macierzysty w Wysokiem Mazowieckiem, a także w Bielsku Podlaskim, Morągu, Zakopanem, Lubawie, Działdowie, Pilicy, Baranowie, Kościanie i Pyrzycach oraz magazyny dystrybucyjne w Chrzanowie, Kluczborku, Toruniu, Piasecznie, Wyszkowie, Łodzi, Białymstoku, Brzesku, Goręczynie i Wolsztynie. Wytwarza szeroki asortyment markowych produktów (ponad 400,w tym m.in.: sery twarde dojrzewające typu holenderskiego, szwajcarskiego i angielskiego, sery topione i wędzone, sery sałatkowo – kanapkowe, serek ziarnisty, sery mozzarella, mleka UHT o zróżnicowanej pojemności i zawartości tłuszczu, mleka pasteryzowane, śmietanki UHT, mleczka zagęszczone, mleczka smakowe, kefiry, jogurty, maślanki, twarogi i twarożki smakowe, śmietany i śmietanki, bezwodny tłuszcz mleczny, masła i miksy maślane, mleka w proszku oraz serwatkę w proszku), które są liderami kategorii w branży (np. mleko Polskie w butelce, mleko Wypasione, ser Favita, ser Sokół, masło ekstra Polskie, itp.) i za swój największy sukces uznaje przede wszystkim satysfakcję klientów. Najwyższa jakość oferowanych produktów zdobyła uznanie i zaufanie klientów, czego dowodem jest utrzymywana od lat pozycja lidera w Polsce oraz lidera eksportu wśród przedsiębiorstw branży mleczarskiej. Efektywność zarządzania i osiągane rokrocznie coraz lepsze wyniki finansowe, bezpośrednio przekładają się na systematyczny wzrost wartości marki, która według najnowszego rankingu opublikowanego przez dziennik Rzeczpospolita jest obecnie najcenniejszą marką produktów spożywczych w kraju oraz najdroższą marką na Podlasiu.