1. Aktualności
  2. Polska

Mały Głód znów zaatakował

Źródło: Marketing przy Kawie
Autor: Janusz Górski
© danone

Kolejny raz firma Danone przypomina o swoim flagowym produkcie z segmentu serków homogenizowanych. Mały Głód dopada klientów w najmniej spodziewanym miejscu – tego lata pod postacią wieszaków na ubrania i w przebieralniach sklepów Top Secret.


Dodatkowo na swoim profilu na Facebooku Mały Głód szuka swojego własnego stylu, przebierając się w ubrania Top Secret. Każdy może zostać Głodnym Stylistą i pomóc mu wybrać modny strój. Najlepsze kreacje zostaną nagrodzone – do wygrania zakupy w sklepie Top Secret ze stylistką oraz modne akcesoria i gadżety Małego Głoda!
Kampania trwa od lipca do sierpnia tego roku, będąc kolejny etapem realizacji nowej platformy komunikacyjnej Danio. Kampanię zaplanował i zrealizował MediaCom ESP. Autorem projektu graficznego jest agencja MediaComCreate.