1. Aktualności
  2. Polska

Carrefour otwiera sklepy franczyzowe

Źródło: wirtualnemedia.pl
Autor: Janusz Górski

Nowy format to sklep spożywczy o mniejszej powierzchni sprzedaży, pod logo Carrefour Express w kolorze pomarańczowym. Pierwszy taki sklep został otwarty w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 31/33A. Jest to sklep osiedlowy, wyposażony w dwa stanowiska kasowe, a jego powierzchnia sprzedaży wynosi niecałe 90 m2.

Sklepy w nowym formacie będą charakteryzować się m.in. niedużą powierzchnią sprzedaży, która nie powinna przekraczać 100 m2 oraz pełną samoobsługą. Ze względu na ich niewielką powierzchnię oraz specyfikę lokalizacji, franczyzobiorcy nie muszą także dysponować miejscami parkingowymi. Podstawowym wyróżnikiem tego formatu handlowego będzie kolor pomarańczowy, który będzie dominującą barwą logotypów i wystroju sklepów.
Nowy format handlowy spożywczych sklepów franczyzowych Carrefour Express przeznaczony jest dla lokali o powierzchni od 50 do 100 m2 sali sprzedaży