1. Aktualności
  2. Polska

Łowicz (OSM): Millenialsi to wyzwanie

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© łowicz (osm)

– Millenialsi, pokolenie Y, Z, smart shopperzy coraz częściej dokonują wyborów zakupowych. Stanowią bardzo dużą i bardzo wymagającą grupę konsumentów – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Joanna Kołodyńska, Kierownik Działu Marketingu w mleczarni Łowicz (OSM). – Opisywane w najbliższym numerze zagadnienia charakteryzujące tę grupę należy uzupełnić o niewątpliwą wrażliwość społeczną, która cechuje to pokolenie oraz tolerancję dla wszelkich odmienności i indywidualności. Nie można lekceważyć tak ogromnej grupy docelowej, ale wpasowanie się w nowe trendy jest nie lada wyzwaniem dla marketingowców. Produkty mleczarskie mają duży potencjał, ale wymagają dużego zaangażowania nie tylko w kreację opakowań, ale również w komunikację w mediach społecznościowych aż po udział w akcjach społecznych. Czy można w ten sposób przekonać do standardowych produktów mleczarskich pokolenie Y?

– Łowicz (OSM) posiada w ofercie linię produktów bez laktozy, która jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na żywność funkcjonalną. Fanpage „Bez laktozy, bez obaw” zgromadził w krótkim czasie dużą liczbę fanów zainteresowanych produktami i tematem nietolerancji laktozy. Młodzi ludzie w większości odżywiają się świadomie, dbają o swoje zdrowie, kondycję, samopoczucie. Osoby z nietolerancją laktozy, chcąc zminimalizować nieprzyjemne dolegliwości po spożyciu produktów mleczarskich produkowanych z mleka krowiego, mogą sięgnąć po serię bezlaktozową i nie muszą rezygnować z nabiału. Łowicz (OSM) planuje szereg działań mających na celu odświeżenie wizerunku marki. W przypadku produktów ze standardowej oferty, oprócz nowego wizerunku, stawiamy na czystą etykietę i wysoką jakość. Chcemy trafić do potencjalnych nabywców poprzez podkreślenie tradycji spółdzielczości mleczarskiej na terenie Łowicza oraz więź z regionem. W połączeniu z szeroką komunikacją naszych produktów w mediach społecznościowych liczymy na dotarcie do grupy docelowej jaką jest pokolenie Millenialsów – dodaje Joanna Kołodyńska, Kierownik Działu Marketingu w mleczarni Łowicz (OSM).