Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Kampania „Nie jestem byle kim” to kampania mleczarni Mlekpol (SM)

Źródło: Mlekpol (SM)/V5   Dodano: 2017-06-06 16:40:52

© mlekpol (sm)

– Jesteśmy odpowiedzialnym producentem żywności. Chcemy zwrócić uwagę konsumenta na to, jak ważne jest świadome planowanie naszej diety. Uleganie modom żywieniowym przeważnie nie idzie w parze z racjonalnie dobranym do naszych potrzeb menu. Przypominając o Maślance Mrągowskiej przypominamy także o tradycyjnych, polskich wyrobach mleczarskich, które przez wieki służyły zdrowiu naszych przodków. Warto abyśmy czerpali z tej tradycji – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu mleczarni Mlekpol (SM) w Grajewie.


Od połowy maja w największych miastach Polski i w internecie czarno białe portrety zwracały uwagę przechodniów i internautów. Hasło „Nie jestem byle kim” uwiarygadniali swoimi twarzami pracownicy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wyłonieni drogą castingu.

– Idea zatrudnienia do kampanii naszych pracowników bardzo nam się spodobała. To naturalni ambasadorowie naszej firmy. Wiedzą jak doskonały jest to wyrób począwszy od surowca po produkt końcowy – dodaje Ewa Gromadzka.

Prawdziwą gwiazdą kampanii jest Maślanka Mrągowska, o której prozdrowotnych właściwościach opowiedziała dietetyczka, propagatorka świadomego odżywiania – Anna Radowicka.

– Maślanka to źródło cennych witamin i składników mineralnych. Są w niej wapń, witaminy B2, B12, D oraz biotyna. Systematyczne spożywanie maślanki przyczynia się̨ do obniżenia poziomu złego cholesterolu i ciśnienia tętniczego oraz znacznie zmniejsza ryzyko rozwoju chorób wieńcowych i przeciwdziała osteoporozie – informuje Anna Radowicka.

Wszechstronne zastosowanie kulinarne maślanki zaprezentował Julian Karewicz, szef kuchni, który podczas spotkania przygotował niebanalne menu z użyciem tego wyjątkowego produktu.

O kampanii Nie jest byle kim. Nie jem byle czego.

RED8 Digital: Intrygujące hasło „Nie jestem byle kim” przyciąga uwagę i zachęca do wzięcia udziału w nowej kampanii reklamowej Maślanki Mrągowskiej. Ale to dopiero początek, ważne jest dopełnienie claimu, który ujawnia obecność produktu. Komunikat „Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego” nawiązuje do wartości, którym hołduje marka. Jakości, prostoty, naturalności oraz świadomych nawyków żywieniowych. Kampania tym ciekawsza, że stoi za nią wielka idea. Cała akcja jest prowadzona przy zaangażowaniu pracowników SM Mlekpol – ich wizerunki znalazły się na nośnikach, materiałach oraz w komunikacji digitalowej. Skąd taka decyzja? To oni znają produkty SM Mlekpol najlepiej, a więc ich rekomendacje są prawdziwe i dzięki temu wiarygodne.
Komunikacja w kampanii podzielona została na trzy etapy. Faza teaserowa rozpoczęła się 15 maja. Na nośnikach outdoorowych oraz w internecie pojawiły się czarno-białe portrety bohaterów kampanii z hasłem „Nie jestem byle kim” oraz adresem strony niejestembylekim.pl.

1 czerwca rozpoczął się etap drugi – etap revealu. W tej fazie komunikacja dopełniona została przesłaniem produktowym „Nie jem byle czego” oraz packshotem. Na www.niejestembylekim.pl na konsumentów czekają inspiracje kulinarne, proste przepisy na pyszne i wartościowe dania na każdą porę dnia stworzone z Maślanki Mrągowskiej, a także porady Anny Radwanickiej, ekspertki żywieniowej specjalizującej się w produktach nabiałowych.

Początek trzeciej fazy kampanii zaplanowany jest 15 sierpnia. W tym okresie przeprowadzana zostanie m.in. aktywacja, której celem będzie podtrzymanie zainteresowania kampanią oraz dotarcie do nowych konsumentów Maślanki Mrągowskiej. Na stronie pojawią się przepisy na pyszne dania dla najbliższych, a zwieńczeniem działań komunikacyjnych we wszystkich mediach będzie utrzymany w stylistyce dokumentalnej film.

Kampania powstała przy pełnym zaangażowaniu pracowników zakładów SM Mlekpol, za koncept kreatywny oraz wszystkie przygotowane materiały odpowiada agencja Red8 Digital. Za wsparcie PR odpowiada V5group, mediami zarządza dom mediowy MEC. Kampania potrwa od maja do października.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2017
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25