1. Aktualności
  2. Polska

Mlekpol (SM): Produkty Milko w nowych, smukłych opakowaniach i bez syropu glukozowo-fruktozowego

Źródło: Mlekpol (SM)/V5
Autor: Janusz Górski

Popularne wśród konsumentów jogurty, maślanki i kefir Milko zmieniają oblicze i wnętrze. Nowością są nowe smukłe opakowania o pojemności 330 ml i ulepszony skład bez dodatku syropu glukozowo – fruktozowego.


– Odświeżamy Milko, zarówno pod względem wyglądu i funkcjonalności opakowań jak również składu. Z badań konsumenckich wynika, że 51% osób po 15. roku życia spożywa posiłki „w drodze”. Nowe Milko jest idealne do cieszenia się jego smakiem również poza domem. Zajmuje mało miejsca zarówno w damskiej torebce, szkolnym plecaku czy turystycznej lodówce. Zdecydowaliśmy się także na wyeliminowanie ze składu syropu glukozowo - fruktozowego. Słodycz naszym wyrobom zapewni jedynie cukier – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie.
Dotychczasowe opakowania napojów fermentowanych Milko 250 ml i 40 0ml zastąpiono smukłym, poręcznym kartonikiem o pojemności 1/3 litra, idealnym do zabrania ze sobą do pracy, szkoły czy na wycieczkę. Nowych, ulepszonych Milko można szukać w sklepach już od stycznia. Dotychczasowe produkty linii Milko będę również sprzedawane – do wyczerpania zapasów.