1. Aktualności
  2. Polska

Brązowe Pióro 2015 dla artykułu: Hochland wspiera promocję zdrowia!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski

Stowarzyszenia Content Marketing Polska wraz z jury konkursu Pióra Roku wyróżniło w tym roku artykuł „Hochland wspiera promocję zdrowia” w kategorii Publikacja dla pracowników – Firma, autorstwa Jacka Wyrzykiewicza i przyznało mu Brązowe Pióro. Artykuł ukazał się w magazynie Trendy - Art of Living, w grudniu 2014 roku.


Pióra Roku to konkurs, który wyróżnia najlepsze przykłady wysokiej jakości content marketingu. Jego celem jest wypromowanie i podkreślenie wartości, jakie niesie za sobą dobra praktyka dziennikarstwa skupionego na potrzebach odbiorcy. Udowadnia, że wymaga ono tego samego kunsztu, talentu i zaangażowania, co dziennikarstwo tradycyjne. Udział w konkursie był bezpłatny, co zaowocowało dużą większą liczbą zgłoszeń, niż w poprzednich latach. Jurorzy mieli pełne ręce roboty – gruntowna analiza oraz ocena każdego tekstu wymagała ogromu pracy. Oprócz sporej liczby zgłoszeń, stawka była bardzo wyrównana. W kilku przypadkach o zwycięstwie lub obecności na podium decydował jeden punkt. Pełną listę laureatów można znaleźć pod tym linkiem: http://contentmarketingpolska.pl/news/piora-roku-2015-znamy-laureatow/.