1. Aktualności
  2. Polska

Mlekovita nagrodzona za największy wzrost wartości marki

Źródło: Mlekovita
Autor: Janusz Górski
© mlekovita

W dniu 8.10.2014 roku w Pałacu Branickich w Białymstoku odbyła się uroczysta Gala, podczas której ogłoszono wyniki 11. edycji rankingu „Podlaska Złota Setka Przedsiębiorstw”. W konkursie organizowanym przez Media Regionalne Sp. z o.o., wydawcę „Gazety Współczesnej” i „Kuriera Porannego”, Mlekovita została uhonorowana nagrodą specjalną za największy wzrost wartości marki.


Corocznie na Gali spotykają się najlepsze firmy i najskuteczniejsi przedsiębiorcy. Celem tego wydarzenia jest wyróżnienie najważniejszych i największych przedsiębiorstw w województwie podlaskim. Mlekovitajako obecnie najcenniejsza marka w produkcyjnym sektorze polskiej gospodarki i Lider Polskiego Mleczarstwa (według rankingu KZSM Zw. Rew.) systematycznie znajduje miejsce w czołówce tej klasyfikacji. W 2014 roku została wyróżniona nagrodą specjalną za wzrost wartości marki, który w ciągu 10 lat wyniósł ponad miliard złotych (według badań rynkowych, od 2004 do 2013 roku wartość marki Mlekovita wzrosła z 200 mln zł do ponad 1,3 mld zł). Nagroda ta znakomicie dowodzi, że efektywność zarządzania i osiągane rokrocznie coraz lepsze wyniki finansowe skutecznie umacniają pozycję firmy w regionie oraz wpływają na systematyczny wzrost siły i renomy marki.
„Podlaska Złota Setka Przedsiębiorstw” jest rankingiem, w którym corocznie nagradzane są największe i najlepsze firmy kształtujące gospodarcze oblicze województwa podlaskiego. Tegoroczna lista została oparta o dane pozyskane przez dostawcę informacji gospodarczej firmę Info Veriti, a także ankiety otrzymane od przedsiębiorstw.