1. Aktualności
  2. Polska

„Mix taki na dwa smaki” – tak brzmi nowe hasło kampanii reklamowej marki napojów jogurtowych Jovi Duet

Źródło: Lactalis
Autor: Monika Czaplicka
© lactalis
© lactalis

Od 1 sierpnia wystartowała nowa reklama wizerunkowa napojów jogurtowych Jovi Duet z portfela Lactalis Polska. Marka została wprowadzona na rynek 7 lat temu oferując konsumentom unikalne, zaskakujące połączenia smakowe, ale nigdy nie była wspierana kampanią wizerunkową w telewizji.
Hasło kampanii „Mix taki na dwa smaki” nawiązuje do unikalnych, nieoczywistych połączeń dwóch owoców, które są motywem przewodnim filmu i nie tylko w świecie owoców. 20-sekundowy spot emitowany jest w stacji TVN a także w innych stacjach tematycznych TVP, TVN i Polsat.

Energiczne i zabawne sceny z młodymi ludźmi przeplatają się z soczystymi ujęciami owocowego, jogurtowego duetu: truskawki i kiwi jednocześnie podkreślając apetyczność i chęć jego spróbowania.
W spocie wystąpiły piękne Polki m.in. Magdalena Bieńkowska – Miss Polski 2015, Blanka Tichoruk – Miss Polski Nastolatek 2014 a także wielokrotna finalistka Mistrzostw Europy i Mistrzyni Polski w skokach do wody – Patrycja Pyrzak. Za kreację i realizację spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za produkcję i postprodukcję Propeller Film, a za zakup mediów dom mediowy Zenith.