1. Aktualności
  2. Polska

Sertop: W trosce o potrzeby klienta nowy produkt

Źródło: Sertop / PR Club
Autor: Janusz Górski
© sertop

– Współczesny konsument coraz większą uwagę zwraca na to co je, posiadając równocześnie ogromną świadomość oraz coraz większą wiedzę na temat sposobów odżywiania i jego wpływu na zdrowie człowieka. Ten prozdrowotny trend obserwujemy także na naszym blogu www.serkiwkuchni, na którym największym powodzeniem cieszą się potrawy, do przygotowania których wykorzystujemy owoce i warzywa – mówi Aneta Będkowska, Kierownik Działu Marketingu i Współpracy z Klientem


– To właśnie sałatki lub owocowe desery czy koktajle są najczęściej oglądane przez naszych Czytelników. Chcemy zachęcić Polaków do gotowania i pokazać im, że przygotowywanie domowych posiłków jest bardzo proste, a kostka serka topionego może być doskonałą bazą do przygotowywania prostych i pysznych dań.
– Właśnie z myślą o naszych konsumentach wprowadzamy za niedługo produkt, dzięki któremu domowa kuchnia będzie jeszcze zdrowsza. Bo zależy nam na tym, aby odpowiadać na potrzeby naszych konsumentów – w końcu to dzięki nim istniejemy na rynku.