1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska team na zawodach Poznań Bike Challenge 2016!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski
© hochland

Poznań Bike Challenge 2016 zawładnął w niedzielę 11 września ulicami miasta. W zawodach zmierzyło się blisko sześć tysięcy uczestników. Zawodnicy reprezentujący barwy Hochland Polska wystąpili w specjalnie zaprojektowanych strojach.
Do startu w wyścigu wystarczyły dwa kółka, kask i moc w nogach. Były trzy kategorie: 18 km dla dzieci z rodzicami, 50 km dla \"wysportowanych amatorów\" i 120 km dla profesjonalistów. Zawodnicy jechali na wszystkich rodzajach rowerów, od składaka do szosówki. Tegoroczna liczba uczestników pobiła dotychczasowe polskie rekordy, co dało jej miano największej amatorskiej imprezy tego typu w kraju: na starcie zameldowało się sześć tysięcy uczestników.


To wydarzenie to wspólnie spędzony na sportowo czas dla licznej grupy pracowników Hochland Polska – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Tworzenie wspólnych drużyn było prawdziwą frajdą. Do tak wspaniałej idei chce się dołączyć. Pasja do dwóch kółek już od wielu lat jest przez nas pielęgnowana. Jeden z reprezentantów Hochland Polska zakwalifikował się według kryteriów Międzynarodowej Unii Kolarskiej do udziału w Szosowych Mistrzostwach Świata Amatorów, które odbędą się we Francji w 2017 roku, bowiem Poznań Bike Challange 120 km był wyścigiem kwalifikacyjnym. To duże osiągnięcie!
Hochland Polska należy do Grupy Hochland, której centrala - spółka Hochland SE, mieści się w Heimenkirch w Niemczech, zatrudnia około 4200 pracowników w kilku państwach, osiąga łączny obrót na poziomie ponad 1 mld Euro rocznie. Firma Hochland jest obecna na polskim rynku od początku lat 90. przyczyniła się istotnie do rozwoju rynku mleczarskiego w Polsce, wykreowała szereg nowych kategorii, rozwinęła aktywną komunikację z konsumentami wpływając na zmiany nawyków żywieniowych. Hochland Polska jest liderem rynku serów topionych oraz kremowych twarogowych. Marka Almette jest ikoną swojego segmentu, nie tylko na rynku polskim. Są kategorie, w których Hochland Polska wyraźnie dominuje, jak chociażby segment serów topionych w porcjach, gdzie ma ponad 70% udziałów rynkowych. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery – Hochland, Almette, Valbon.